Re : Oldambtmeer

Bericht van: Stefan (Winsum) , 01-02-2012 22:48 

waren nog wat open stukken, ik verwacht dit weekend al de eerste schaatsers. 1 rondje 25 km.


Is dat mijn prachtige rondje om blauwe stad?!! 😀

IJspluim noordoost   ( 2160)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 22:23
Re : IJspluim noordoost   ( 1166)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 01-02-2012 22:23
Nee hoor...   ( 977)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 01-02-2012 22:25
Re : Nee hoor...   ( 787)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 01-02-2012 22:33
Ligt er daar nu al 5-6cm?   ( 959)
Freek (Putten) -- 01-02-2012 22:24
IJspluim 3 dagen geleden   ( 1382)
Jan (Workum, FRL) -- 01-02-2012 22:27
  al ruim 5...  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 01-02-2012 22:27
Hier ligt al zeker wel 5 cm!   ( 905)
Ronald (Groningen) -- 01-02-2012 22:28
Oldambtmeer   ( 792)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 01-02-2012 22:36
Re : Oldambtmeer   ( 637)
Stefan (Winsum) -- 01-02-2012 22:48
Ja 🙂   ( 610)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 01-02-2012 22:51
Deze ijsbanen zijn al open   ( 587)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 01-02-2012 22:59
Re : Ja 🙂   ( 572)
Stefan (Winsum) -- 01-02-2012 23:35
IJsbaan Delfzijl morgen ook open.   ( 754)
Meteo Delfzijl -- 01-02-2012 23:09