😀

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 01-02-2012 22:58 

Fanatiek stratushater

15-daagse: Oper blijft winters   ( 2054)
Johny (Hulst) -- 01-02-2012 22:44
Netjes!   ( 903)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 22:45
Re : Netjes!   ( 766)
Jim (Voorburg) -- 01-02-2012 22:48
Re : Netjes!   ( 666)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 22:50
Re : Netjes!   ( 631)
Johny (Hulst) -- 01-02-2012 22:51
Die sneeuw...   ( 799)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 01-02-2012 22:53
Re : Die sneeuw...   ( 656)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 22:54
Dat is waar..   ( 614)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 01-02-2012 22:57
Re : Dat is waar..   ( 566)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 23:00
Gaat niet zo lekker vanavond he Johnny!   ( 932)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 01-02-2012 22:51
Re : Gaat niet zo lekker vanavond he Johnny!   ( 676)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 22:53
Re : Gaat niet zo lekker vanavond he Johnny!   ( 605)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 01-02-2012 22:56
  😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 22:58
Re : Gaat niet zo lekker vanavond he Johnny!   ( 556)
Johny (Hulst) -- 01-02-2012 23:17