Re : gigantische

Bericht van: ton(leiden) , 01-02-2012 23:34 



gigantische   ( 1815)
ton(leiden) -- 01-02-2012 23:33
  Re : gigantische  
ton(leiden) -- 01-02-2012 23:34
Nu tussen IJsland en Noorwegen dat kreng 🙂   ( 1109)
Hans (Hulsen) ( 11m) -- 01-02-2012 23:35
E. run   ( 1166)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 01-02-2012 23:36
Re : E. run   ( 924)
Seppie (Buren GLD.) -- 01-02-2012 23:43
Re : E. run   ( 914)
Jan (Workum, FRL) -- 01-02-2012 23:49
Re : E. run   ( 755)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 01-02-2012 23:53
Klopt 😀 + Januari 1985 voor Seppie   ( 1312)
Jan (Workum, FRL) -- 01-02-2012 23:59
Re : E. run   ( 715)
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 00:01
Re : E. run   ( 648)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 00:16