Dat moet hem zijn..

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 02-02-2012 10:16 

Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

15-daagse, nieuwe pluim   ( 2468)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 10:14
  Sneeuwbug?  
Seppie (Buren GLD.) -- 02-02-2012 10:15
  Dat moet hem zijn..  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 10:16
Nee   ( 1130)
sebastiaan (bussum) -- 02-02-2012 10:17
Er zit weer een fout in die pluim van weerplaza   ( 1529)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 10:17
Geen fout in de weergave, wel in de data   ( 1184)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 02-02-2012 10:19
Re : Geen fout in de weergave, wel in de data   ( 1094)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 10:20
  KNMI is inmiddels op de hoogte  
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 02-02-2012 10:27
zondag toch ook nog sneeuwkansen   ( 1118)
Glenn (Kalmthout) -- 02-02-2012 10:22
Lange termijn zegt niets   ( 890)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 02-02-2012 10:44
Re : Lange termijn zegt niets   ( 728)
Jaap (Enkhuizen) -- 02-02-2012 10:51
Re : Lange termijn zegt niets   ( 743)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 10:54
+12 😉   ( 713)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 10:52
Maak er dan -12 van..   ( 693)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 10:55
  Inderdaad! Negativist! 😀  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 02-02-2012 10:56
Re : Maak er dan -12 van..   ( 618)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 11:01
Sinds winter van 07/08 een vorstperiode   ( 1009)
sebastiaan (bussum) -- 02-02-2012 10:57
Eerst dit weekend maar weer eens genieten op de schaats   ( 657)
Jort (Hengelo) -- 02-02-2012 11:04
Re : Eerst dit weekend maar weer eens genieten op de schaats   ( 648)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 11:11
Re : Eerst dit weekend maar weer eens genieten op de schaats   ( 633)
Jort (Hengelo) -- 02-02-2012 11:22
Re : Eerst dit weekend maar weer eens genieten op de schaats   ( 645)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 12:16
Re : Eerst dit weekend maar weer eens genieten op de schaats   ( 628)
VdeV(Heerenveen) -- 02-02-2012 13:22
Re : Lange termijn zegt niets   ( 650)
Rikkie (Meerhout) -- 02-02-2012 12:21