Han helemaal mee eens…!

Bericht van: Bouke (Schellinkhout WFL-NH) , 02-02-2012 11:01 



Loop zelf alweer 57 winters mee in dit leven, dan weet je zo langzamerhand wel genoeg.

B.

Hans de Jong was kwaad...   ( 1757)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 10:47
De winternestor heeft gesproken   ( 1138)
sebastiaan (bussum) -- 02-02-2012 10:49
Re : De winternestor heeft gesproken   ( 863)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 10:57
Re : De winternestor heeft gesproken   ( 674)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 02-02-2012 11:07
Re : De winternestor heeft gesproken   ( 688)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 11:13
Tja, nog niet veel soeps gisteren..   ( 566)
Rene H (Rotterdam) -- 02-02-2012 11:53
Re : Hans de Jong was kwaad...   ( 909)
Han Purmerend -- 02-02-2012 10:52
Han helemaal mee eens…!   ( 688)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 02-02-2012 11:01
Re : Han helemaal mee eens…!   ( 666)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 11:04
Re : Hans de Jong was kwaad...   ( 832)
Jaap (Enkhuizen) -- 02-02-2012 10:52
Re : Hans de Jong was kwaad...   ( 667)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 02-02-2012 11:03
  een beetje zoals het winter gevoel van PP  
Peter (Ameide) -- 02-02-2012 11:06
Re : een beetje zoals het winter gevoel van PP   ( 665)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 11:14
🙂   ( 527)
Peter (Ameide) -- 02-02-2012 11:25
  Geweldige weerman🙂  
Harry (Echtenerbrug) -- 02-02-2012 11:32
Sommigen gaan er nuchterder mee om dan anderen 😉   ( 871)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 02-02-2012 11:45