Schaatsen op de grachten in Amsterdam!?

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 02-02-2012 16:40 

Hoelang is dat geleden..?

Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Schaatsen op de grachten in Amsterdam!?   ( 1498)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 16:40
Re : Schaatsen op de grachten in Amsterdam!?   ( 764)
rik (Den Haag) -- 02-02-2012 16:42
Vorige winter nog   ( 1018)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 02-02-2012 16:44
Dacht dat het langer geleden was..   ( 740)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 16:46
Laatste keer dat het echt kon was 97   ( 740)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 02-02-2012 16:49
Re : Laatste keer dat het echt kon was 97   ( 610)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 16:51
Klopt!   ( 593)
Peter (Haarlem) -- 02-02-2012 16:52
Re : De Keizersrace 🙂   ( 489)
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 17:37
Het ijs moet nog ontstaan op die twee grachten   ( 548)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 02-02-2012 17:24
Re : 10 januari 2010   ( 704)
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 17:43