Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling

Bericht van: Jeroen (De Rijp NH) , 02-02-2012 19:36 

Ach kom, die Friezen kunnen ook niet wachten.... Die gemaakte nuchterheid toch altijd!

Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 2165)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:23
  +1  
teus (Etten-Leur) -- 02-02-2012 19:24
+1   ( 816)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 19:26
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 1268)
Frank (Landsmeer) -- 02-02-2012 19:26
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 1022)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:28
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 882)
Frank (Landsmeer) -- 02-02-2012 19:33
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 641)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 02-02-2012 19:57
Aktiegroep 'Friesland IJsvrij Hak een wak' staat weer klaar!   ( 662)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-02-2012 21:22
  Sport is toch sowieso OT?  
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 02-02-2012 19:26
Hopelijk wat strenge vorst de komende dagen   ( 1293)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:27
Roodkapje ook, arme Wietse 😉   ( 1358)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 02-02-2012 19:30
Re : Roodkapje ook, arme Wietse 😉   ( 837)
Jeroen (Hoofddorp) -- 02-02-2012 19:35
  Daarom ben jij ook zo beschaafd. 😉  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 02-02-2012 19:42
Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 1405)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-02-2012 19:27
+1   ( 848)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 02-02-2012 19:28
  +10  
Robin (Tiel) -- 02-02-2012 19:30
Re : Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 887)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:33
Re : Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 800)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-02-2012 19:34
Ik heb hier nog geen woord van kritiek gelezen,   ( 715)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-02-2012 19:38
Het komt ook uit de hoek van de media,   ( 687)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-02-2012 19:41
Om mij valt er morgen 30 cm sneeuw op het traject   ( 1212)
Harry (Echtenerbrug) -- 02-02-2012 19:34
Ik zit me ook in te houden, Harry.   ( 867)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:37
  Inderdaad... +1  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:38
Misschien   ( 802)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 19:39
Re : Misschien   ( 756)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:42
Leg dat dan eens uit!   ( 871)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-02-2012 19:40
Re : Leg dat dan eens uit!   ( 782)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 02-02-2012 19:43
Re : Leg dat dan eens uit!   ( 734)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-02-2012 19:43
Hier de uitleg....   ( 826)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:44
Re : Leg dat dan eens uit!   ( 724)
Bas (Amsterdam-West) -- 02-02-2012 19:47
Nogmaals wist ik toch niet! Ik heb nog nooit een tocht   ( 799)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 02-02-2012 19:48
  +1  
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 02-02-2012 19:50
Zo is dat.   ( 695)
Bas (Amsterdam-West) -- 02-02-2012 19:50
Re : Leg dat dan eens uit!   ( 666)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 02-02-2012 19:48
Re : Hier de uitleg....   ( 742)
ivo (Sittard) -- 02-02-2012 19:49
Re : Hier de uitleg....   ( 677)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:51
Re : Hier de uitleg....   ( 635)
ivo (Sittard) -- 02-02-2012 19:54
Bedankt om dat te duiden   ( 728)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-02-2012 19:51
Re : Bedankt om dat te duiden   ( 695)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:53
Re : Bedankt om dat te duiden   ( 700)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:54
Ik bedoel uiteraard niet alle Friezen Chris 😉   ( 693)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-02-2012 19:58
Re : Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 758)
erik(Groningen) -- 02-02-2012 19:35
Re : Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 739)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:40
Re : Als je er niet tegen kan dat mensen   ( 623)
erik(Groningen) -- 02-02-2012 19:54
  Zo is dat Timothy 🙂  
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 02-02-2012 19:35
Re : Zo is dat Timothy 🙂   ( 711)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:47
Re : Zo is dat Timothy 🙂   ( 646)
Bas (Amsterdam-West) -- 02-02-2012 19:48
Re : Zo is dat Timothy 🙂   ( 617)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:50
  +++10  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 02-02-2012 19:43
  Volmondig mee eens...  
Robert M (Arnhem) -- 02-02-2012 19:31
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 846)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 02-02-2012 19:31
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 675)
Herman (Overloon) -- 02-02-2012 19:32
Meestal is het de   ( 789)
Ramon (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 19:33
Re : Meestal is het de   ( 627)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 19:45
Re : Meestal is het de   ( 616)
Ramon (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 19:51
  -15  
Teun (Westland) -- 02-02-2012 19:35
  +100  
Ronald (Groningen) -- 02-02-2012 19:35
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 722)
Jeroen (De Rijp NH) -- 02-02-2012 19:36
  +1  
Bas (Amsterdam-West) -- 02-02-2012 19:51
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 666)
Jim (Voorburg) -- 02-02-2012 19:47
Ongelofelijk, de keien vriezen de hele week uit de grond en   ( 815)
Anthony [Tilburg] -- 02-02-2012 19:48
Re : Ongelofelijk, de keien vriezen de hele week uit de grond en   ( 691)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 02-02-2012 19:49
Tact +22.8, onweersbui   ( 669)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 02-02-2012 19:52
Zonde, hier 26,9C en geborrel boven Duitsland.   ( 648)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 02-02-2012 19:53
Re : Zonde, hier 26,9C en geborrel boven Duitsland.   ( 764)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-02-2012 19:55
  Hier een Bow-Echo 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 02-02-2012 20:09
Re : Tact +22.8, onweersbui   ( 624)
Jeroen (Leeuwarden) -- 02-02-2012 19:53
  😀  
Erik (Veenendaal) -- 02-02-2012 19:58
  +10  
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 02-02-2012 19:51
De keien vriezen uit de grond????   ( 694)
Johan (Hardegarijp) -- 02-02-2012 19:55
Oh nee NOS begint weer over Elfstedentocht   ( 671)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 02-02-2012 20:01
Gaat meer over de gekte van de 'Hollanders'   ( 697)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 02-02-2012 20:13
Idd, ongelofelijk, de keien vriezen de dijk uit.   ( 896)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 02-02-2012 19:59
Re : Ongelofelijk, de keien vriezen de hele week uit de grond en   ( 604)
Karim (Evergem) -- 02-02-2012 20:35
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 678)
Herman (Overloon) -- 02-02-2012 19:53
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 676)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 02-02-2012 19:53
Al ik die pluimen zie denk ik er toch weer aan. Maar ...   ( 546)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 02-02-2012 21:08
Re : Ware woorden van voorzitter 11-steden Wiebe Wieling   ( 546)
Peter (Ameide) -- 02-02-2012 21:49