Ahh, ik zie het regenen in het westen 🙁

Bericht van: Dirk (Sneek) , 02-02-2012 23:16 

Zelfs Noordwest Friesland krijgt ff regen te verwerken bij plus temperaturen...
Plopperdeplop en veel sneeuw

sneeuwgebied   ( 1793)
Bastiaan (Nijmegen) -- 02-02-2012 23:12
Hij is stuk.   ( 1064)
Rachid (Groningen) -- 02-02-2012 23:13
  http:// wegdoen Rachid 🙂  
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 02-02-2012 23:15
Re : http:// wegdoen Rachid 🙂   ( 793)
Rachid (Groningen) -- 02-02-2012 23:17
  Dit is de goede!  
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-02-2012 23:18
Re : Hij is stuk.   ( 780)
Bastiaan (Nijmegen) -- 02-02-2012 23:16
Iedereen krijgt sneeuw!   ( 1046)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 02-02-2012 23:19
Re : Iedereen krijgt sneeuw!   ( 738)
Robin (Spijkenisse) -- 02-02-2012 23:23
Ahh, ik zie het regenen in het westen 🙁   ( 1092)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-02-2012 23:16
Re : Ahh, ik zie het regenen in het westen 🙁   ( 876)
Bastiaan (Nijmegen) -- 02-02-2012 23:18
Re : Ahh, ik zie het regenen in het westen 🙁   ( 906)
Sebas (Weesp) -- 02-02-2012 23:19
Echt niet hoor!   ( 832)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 23:22
Re : Echt niet hoor!   ( 694)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-02-2012 23:26
Re : Echt niet hoor!   ( 698)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 23:27
Zucht...   ( 797)
Arjen (mobiel) -- 02-02-2012 23:24
Re : Zucht... (inderdaad zucht)   ( 971)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-02-2012 23:28
En kijk eens naar de eilanden..   ( 793)
Bart (Stuifzand) -- 02-02-2012 23:47