Re : Toch oppassen morgen

Bericht van: Remco (Malden/Nijmegen-Zuid) , 02-02-2012 23:34 

ja, ik zag ergens ook al dit kaartje voorbij komen. regen en ijzel in noorden, rest gewoon sneeuw.


Toch oppassen morgen   ( 1633)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 02-02-2012 23:31
Re : Toch oppassen morgen   ( 1188)
Remco (Malden/Nijmegen-Zuid) ( 98m) -- 02-02-2012 23:34
Re : Toch oppassen morgen   ( 833)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-02-2012 23:38
Re : Toch oppassen morgen   ( 703)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 02-02-2012 23:41
Re : Toch oppassen morgen   ( 544)
Ernest (Maassluis) -- 03-02-2012 00:31
Re : Ijzel....   ( 625)
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 23:58