Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Heerlijk stuk om te lezen. Dank!
Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 02-02-2012 23:35
Quote selectie
Een geslaagde chase is pas compleet als je hem deelt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Depressie doet me denken aan winter 1979
(
1989)
luk@sinaai -- 02-02-2012 22:48
grappig, dacht vandaag precies hetzelfde
Remco(Amstelveen-zuid) -- 02-02-2012 22:51
Re : grappig, dacht vandaag precies hetzelfde
(
607)
Nick (Wierden) -- 02-02-2012 23:56
Niet echt vergelijkbaar volgens mij...
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 02-02-2012 22:52
Akkoord...
(
1113)
luk@sinaai -- 02-02-2012 22:53
Re : Akkoord...
(
971)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 02-02-2012 22:55
Re : Akkoord...
(
809)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 23:00
Re : Akkoord...
(
727)
Nick (Wierden) -- 02-02-2012 23:09
Re : Akkoord...
(
707)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 02-02-2012 23:12
Re : Uit de guidance
(
736)
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 23:29
Re : Uit de guidance
(
639)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 02-02-2012 23:36
Re : Uit de guidance
(
882)
Saskia (Diepenveen)
(
5m)
-- 02-02-2012 23:47
Re : Uit de guidance
(
577)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 02-02-2012 23:53
Re : Akkoord...
(
1084)
Saskia (Diepenveen)
(
5m)
-- 02-02-2012 23:33
Re : Depressie doet me denken aan winter 1979
(
900)
Johan R (Sleen) -- 02-02-2012 22:59
Dit is geen polar low
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 22:59
Nee, eerder een polar high van 1033 hPa
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 23:01
Opvallend hoog idd..
(
795)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-02-2012 23:03
Als je een beetje had opgelet.
(
922)
Nick (Wierden) -- 02-02-2012 23:02
Re : Als je een beetje had opgelet.
(
780)
Gert C (Drongen)
(
11m)
-- 02-02-2012 23:07
Re : Als je een beetje had opgelet.
(
658)
Nick (Wierden) -- 02-02-2012 23:14
Is waarschijnlijk heel anders. Lees de historie
(
942)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 23:08
Uitgebreide beschrijving van 2-1-79
(
1215)
Cees-Rotterdam -- 02-02-2012 23:15
Prachtig gedetailleerd verslag
(
612)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 02-02-2012 23:24
Re : Uitgebreide beschrijving van 2-1-79
(
654)
Rob R (Uitgeest) -- 02-02-2012 23:27
Re : Heerlijk stuk om te lezen. Dank!
RemcoF (Amstelveen) -- 02-02-2012 23:35