Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 03-02-2012 00:07 

Dank voor de upload. Is de eerste keer dat ik zondig, en dan wordt ik al direct gesnapt.. 😀


Belangrijke bewijsstukken hè? 😉

GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 1707)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-02-2012 23:27
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 971)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-02-2012 23:29
Hij zakt woensdag helaas weg ja   ( 1033)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-02-2012 23:30
Re : Hij zakt woensdag helaas weg ja   ( 916)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-02-2012 23:31
De Rus kan het alleen overnemen..   ( 933)
Wietse (Groningen) -- 02-02-2012 23:41
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 888)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-02-2012 23:31
Vrijdag 10 feb weer sneeuw?   ( 836)
Klaas (Wageningen) -- 02-02-2012 23:37
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 992)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-02-2012 23:38
The revival of the Rus   ( 802)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 02-02-2012 23:40
  Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend  
Jan (Workum, FRL) -- 02-02-2012 23:50
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 697)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-02-2012 23:57
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 668)
Jan (Workum, FRL) -- 03-02-2012 00:07
Re : GFS 18 MT oogt erg overtuigend   ( 602)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 03-02-2012 00:28