Poedersneeuw

Bericht van: Bouke (Schellinkhout WFL-NH) , 03-02-2012 08:58 

Stelt niks voor, sneeuwen is alweer gestopt waterig zonnetje komt er net doorheen.





Eerste sneeuw ligt al op het ijs....   ( 1494)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 03-02-2012 08:49
Zeer weinig neem ik aan?   ( 1049)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 03-02-2012 08:52
Re : Zeer weinig neem ik aan?   ( 901)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 03-02-2012 08:54
@Chris   ( 920)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 03-02-2012 08:56
Ja tot 4 a 5 bft   ( 636)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 03-02-2012 09:00
Erg treurig inderdaad. Ik hou erg van sneeuw, maar NIET als   ( 1070)
Tim (Bergen op Zoom) -- 03-02-2012 08:53
Hier is vrijwel al het ijs nu wel dik genoeg!   ( 794)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 03-02-2012 08:54
Re : Hier is vrijwel al het ijs nu wel dik genoeg!   ( 612)
Tim (Bergen op Zoom) -- 03-02-2012 08:59
Re : Erg treurig inderdaad. Ik hou erg van sneeuw, maar NIET als   ( 749)
Rachid (Groningen) -- 03-02-2012 08:55
Sneeuw hebben we bijna elke winter, goed schaatsijs...?   ( 685)
Tim (Bergen op Zoom) -- 03-02-2012 08:57
08-09 was prachtig   ( 842)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 03-02-2012 08:59
Re : 08-09 was prachtig   ( 601)
Tim (Bergen op Zoom) -- 03-02-2012 09:00
Juist vanwege het sneeuwgebrek   ( 573)
Jorge (Middelburg) -- 03-02-2012 09:11
Echt waar? Ik meende dat ik in ieder geval 4 dagen   ( 490)
Tim (Bergen op Zoom) -- 03-02-2012 09:25
Begint hier nu ook licht te sneeuwen bij -5...   ( 711)
Niels (Alkmaar N-H) -- 03-02-2012 08:55
Het is ook in weesp gaan sneeuwen...   ( 753)
Sebas (Weesp) -- 03-02-2012 08:55
Re : Het is ook in weesp gaan sneeuwen...   ( 552)
rik (Den Haag) -- 03-02-2012 09:03
Ik laat me verrassen   ( 705)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 03-02-2012 08:55
Re : Ik laat me verrassen   ( 593)
Tjerk (Utrecht) -- 03-02-2012 08:58
Re : Ik laat me verrassen   ( 581)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 03-02-2012 09:02
ik kijk liever wat er naar beneden komt.   ( 544)
Peter (Ameide) -- 03-02-2012 09:03
Poedersneeuw   ( 851)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 03-02-2012 08:58
maarssen poedert ook aan   ( 585)
Peter (Ameide) -- 03-02-2012 09:02