Re : Sneeuwruimen Elfstedenijs Workum

Bericht van: Rob (Dordrecht-Zuid--) , 03-02-2012 14:22 

Tjonge zoveel op het ijs, zonder hoor. Als dat maar geen negatieve effecten heeft voor de Tocht der Tochten.

dikte sneeuwlaag   ( 1596)
Richard (Gouda) -- 03-02-2012 14:04
Re : dikte sneeuwlaag   ( 1118)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 03-02-2012 14:08
Re : dikte sneeuwlaag   ( 770)
Richard (Gouda) -- 03-02-2012 14:14
Re : dikte sneeuwlaag   ( 932)
Rob (Dordrecht-Zuid--) -- 03-02-2012 14:08
Sneeuwruimen Elfstedenijs Workum   ( 1426)
Jan (Workum, FRL) -- 03-02-2012 14:18
  mooie foto's, serieuze laag idd 🙂  
Stijn (Brussel) -- 03-02-2012 14:22
Re : Sneeuwruimen Elfstedenijs Workum   ( 694)
Rob (Dordrecht-Zuid--) -- 03-02-2012 14:22
GeenStijl: "Verkeersinfarct door Sneeuwbom"   ( 1039)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 03-02-2012 14:20
Re : dikte sneeuwlaag   ( 745)
Cees-Rotterdam -- 03-02-2012 14:21
Re : dikte sneeuwlaag   ( 590)
Richard (Gouda) -- 03-02-2012 14:25
Re : dikte sneeuwlaag   ( 528)
Robin (Spijkenisse) -- 03-02-2012 14:30
Re : dikte sneeuwlaag   ( 595)
Kimme (Bever) -- 03-02-2012 14:33
Re : dikte sneeuwlaag   ( 549)
Thomas (Heverlee) -- 03-02-2012 14:37
Re : dikte sneeuwlaag   ( 526)
Robin (Spijkenisse) -- 03-02-2012 14:39