Elfstedennieuws: op Dokkumer grachten wordt geschaatst

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 03-02-2012 18:33 

Ook op de plaats waar de Elfstedenschaatsers stempelen is het ijs dik genoeg. De baan is vanmiddag schoongeveegd 🙂
De Visbak geeft en de Visbak neemt

Elfstedennieuws: op Dokkumer grachten wordt geschaatst   ( 1522)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-02-2012 18:33
Wat is de algemene tendens daar?   ( 1175)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 03-02-2012 18:34
In deze regio positief, elders in Friesland weet ik niet   ( 1158)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-02-2012 18:35
Re : In deze regio positief, elders in Friesland weet ik niet   ( 919)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 03-02-2012 18:42
Met die GFS12Z-Oper gaat het bij mij wel kriebelen   ( 1060)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-02-2012 18:46
  Gek he na 15 jaar 😀  
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:48
OmropFryslân: "IJs Zuidwesthoek niet goed"   ( 1098)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 03-02-2012 18:48
Misschien een stomme vraag:   ( 881)
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:51
  Moet hier een patent op aanvragen misschien 😉  
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:53
Beluister hier wat de ijsmeester te vertellen heeft:   ( 951)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 03-02-2012 19:04
  Ik kon het zowaar verstaan, waarvoor dank!  
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 19:13
Ik hoor ook bij de soad minsken 🙂   ( 529)
Joachim (München) ( 545m) -- 03-02-2012 20:22
  Goed nieuws! Hopelijk krijgen ze snel meer schoon  
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:34
Goed nieuws   ( 1067)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 03-02-2012 18:35
Re : Iemand een idee hoe het is in Lemmer?   ( 835)
Rowena (Maasmechelen) -- 03-02-2012 18:41
Er ligt op het parkeerplaats een prachtige ijsbaan   ( 785)
Harry (Echtenerbrug) -- 03-02-2012 19:08
Re : Er ligt op het parkeerplaats een prachtige ijsbaan   ( 624)
Rowena (Maasmechelen) -- 03-02-2012 19:24
Dit weekend vegen.   ( 975)
Herman (Overloon) -- 03-02-2012 18:40
Wil je het nou niet snappen??? nog maar 5 nachten vorst..   ( 1078)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 18:45
Onze regio lijkt toch vrij positief   ( 929)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-02-2012 18:47
Met een beetje creativiteit krijg je die sneeuw   ( 772)
Nick (Wierden) -- 03-02-2012 18:51
  Precies!  
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:54
Je moet de natuur een handje helpen....   ( 601)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 03-02-2012 19:10
Zo'n kleuterklas is misschien wel de oplossing.   ( 789)
Victor (Varsseveld) ( 19m) -- 03-02-2012 18:49
Re : Wil je het nou niet snappen???   ( 801)
Herman (Overloon) -- 03-02-2012 18:49
Re : Wil je het nou niet snappen??? nog maar 5 nachten vorst..   ( 895)
Nick (Amsterdam Zuid) -- 03-02-2012 18:50
Re : Wil je het nou niet snappen??? nog maar 5 nachten vorst..   ( 651)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 18:54
Er moeten hier wel 16000 rijders overheen😉   ( 766)
Harry (Echtenerbrug) -- 03-02-2012 18:54
Re : Er moeten hier wel 16000 rijders overheen😉   ( 637)
Nick (Amsterdam Zuid) -- 03-02-2012 18:56
  😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 03-02-2012 19:10
Ze zullen het nooit snappen Johan!   ( 1206)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 03-02-2012 18:55
Re : Ze zullen het nooit snappen Johan!   ( 744)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 19:00
Heel kinderachtig mannen.   ( 702)
Nick (Wierden) -- 03-02-2012 19:01
Re : Heel kinderachtig mannen.   ( 703)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 19:06
Wie zegt dat ik het ijs op ga?   ( 719)
Nick (Wierden) -- 03-02-2012 19:10
Re : Wie zegt dat ik het ijs op ga?   ( 635)
Harry (Echtenerbrug) -- 03-02-2012 19:14
Re : Wie zegt dat ik het ijs op ga?   ( 573)
Nick (Wierden) -- 03-02-2012 19:34
Hier vloog z'on vent gisteren alleen het Tjeukemeer op.   ( 807)
Harry (Echtenerbrug) -- 03-02-2012 19:12
Re : Ze zullen het nooit snappen Johan!   ( 608)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-02-2012 19:10
Re : Ze zullen het nooit snappen Johan!   ( 588)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 19:20
Re : Ze zullen het nooit snappen Johan!   ( 624)
Herman (Overloon) -- 03-02-2012 19:28
Wat aanmatigend weer... 🙁   ( 756)
Rene H (Rotterdam) -- 03-02-2012 19:09
Re : Wat aanmatigend weer... :S   ( 710)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 19:13
Re : Wat aanmatigend weer... :S   ( 638)
Rene H (Rotterdam) -- 03-02-2012 19:22
Re : Wat aanmatigend weer... :S   ( 556)
Johan (Hardegarijp) -- 03-02-2012 19:28
Re : Wat aanmatigend weer... :S   ( 653)
Rene H (Rotterdam) -- 03-02-2012 19:36
Re : Wat aanmatigend weer... :S   ( 558)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 03-02-2012 19:37
Johan, wij uit de Randstad zouden creatiever zijn   ( 692)
Bob (Kradij) -- 03-02-2012 18:57
Voorlopig over en uit   ( 606)
Harmen (Aldegea-W.) -- 03-02-2012 19:10
Re : Aan iedereen in deze draad...   ( 491)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-02-2012 20:37