Re : Cycloon-achtig verschijnsel boven de Oostzee?

Bericht van: Nathan (ZO Azie/Oceanie) , 03-02-2012 20:15 

Trekt pal naar het westen en ik kan er ook niet echt een karakteristieke komma-vorm in herkennen.

Rare dingen gebeuren er deze winter. Kan iemand zien of er neerslag in zit via 1 of andere Zweedse of Litouwse radar?

Cycloon-achtig verschijnsel boven de Oostzee?   ( 1702)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 03-02-2012 20:02
sneeuwval bij heldere hemel 🙂   ( 1063)
Sven (Edegem, Antw) -- 03-02-2012 20:04
Re : sneeuwval bij heldere hemel 🙂   ( 991)
Christian (Elst gld) -- 03-02-2012 20:05
Re : sneeuwval bij heldere hemel 🙂   ( 748)
Sven (Edegem, Antw) -- 03-02-2012 20:11
Re : Cycloon-achtig verschijnsel boven de Oostzee?   ( 888)
Karim (Evergem) -- 03-02-2012 20:11
Re : Cycloon-achtig verschijnsel boven de Oostzee?   ( 780)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 03-02-2012 20:15
Litouwse radar   ( 1051)
Christian (Elst gld) -- 03-02-2012 20:28
Radar ScandinaviĆ«   ( 701)
Sander (Waddinxveen) ( -5m) -- 03-02-2012 20:35
Re : Cycloon-achtig verschijnsel boven de Oostzee?   ( 719)
dennisoosterwolde -- 03-02-2012 20:15
Re : Simpel   ( 765)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-02-2012 20:15
Re : Simpel   ( 705)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 03-02-2012 20:22