Voldoende voedsel in huis ? 🙂

Bericht van: Oud-Gebruiker <ID-1912> , 03-02-2012 20:55 

Na donderdag lijkt het over en uit. GFS denkt daar nog anders over maar die hobbelt alrijd achter de feiten aan 🙂

Nog een week deze vorst en dan is 't uit met de veerdiensten   ( 1587)
Theo (Buren Ameland) -- 03-02-2012 20:51
Voldoende voedsel in huis ? 🙂   ( 725)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 03-02-2012 20:55
Is niet nodig, ik vertrek de 17e of 16e   ( 658)
Theo (Buren Ameland) -- 03-02-2012 21:01
Re : Is niet nodig, ik vertrek de 17e of 16e   ( 607)
David (Beersel) -- 03-02-2012 21:06
privé-helikopter ? 🙂   ( 568)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 03-02-2012 21:09
Re : privé-helikopter ? 🙂   ( 612)
Theo (Buren Ameland) -- 03-02-2012 21:14
Re : privé-helikopter ? 🙂   ( 533)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 03-02-2012 21:20
Ik zal morgen/overmorgen effe naar de pier 😉   ( 772)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 03-02-2012 20:55
Die middelste (3de) foto   ( 562)
Tom (Nijmegen) -- 03-02-2012 21:10
Re : Die middelste (3de) foto   ( 548)
Theo (Buren Ameland) -- 03-02-2012 21:22