Zag al -18,5 in de Flevopolder voorbijkomen.
Rotterdam tussen 8 en 9 gezakt van -8,0 naar -10,1.
Je zou zeggen dat we hier ook naar -15 gaan. Tenzij er weer bewolking binnenkomt. Morgen zal wel weer ergens -20 gemeten zijn.
groet,
Cees
( 844)
( 870)
-3,2°C nu en daarnet nog iets boven
( 687)
en de temperatuurdaling is ingezet
( 588)
! Jij ook
!.
( 562)
en de temperatuurdaling is ingezet
( 548)
en de temperatuurdaling is ingezet
( 548)
en de temperatuurdaling is ingezet
( 553)