Re : KNMI werkt ook zo, maar....

Bericht van: Jeroen (Leeuwarden) , 04-02-2012 01:34 

Ok Jorge, bedankt voor je antwoord

Weervraagje   ( 975)
Jeroen (Leeuwarden) -- 04-02-2012 01:06
Re : Weervraagje   ( 689)
jacob (Gaast) -- 04-02-2012 01:08
Re : Weervraagje   ( 636)
Jeroen (Leeuwarden) -- 04-02-2012 01:11
Re : Weervraagje   ( 897)
Jan (Workum, FRL) -- 04-02-2012 01:11
Re : Weervraagje   ( 604)
jacob (Gaast) -- 04-02-2012 01:13
Re : Weervraagje   ( 575)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-02-2012 01:15
Re : Weervraagje   ( 691)
Jeroen (Leeuwarden) -- 04-02-2012 01:14
Re : Weervraagje   ( 653)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-02-2012 01:17
Temperatuurmetingen KNMI stations...   ( 853)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-02-2012 01:08
Dat heet super correct meten😉 Hier ook sprongen..   ( 723)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 04-02-2012 01:15
Re : Dat heeft super correct meten😉 Hier ook sprongen..   ( 633)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-02-2012 01:16
Die meten zeker nauwkeurig!   ( 677)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 04-02-2012 01:19
  Nauwkeurig!!!!!!!!  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-02-2012 01:20
😀   ( 537)
Wietse (Groningen) -- 04-02-2012 01:21
haha dat was echt een typ fout!   ( 521)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 04-02-2012 02:10
  Geweldig.  
Herman (Overloon) -- 04-02-2012 01:25
Wel of geen menging door even wat wind...   ( 637)
Jorge (Middelburg) -- 04-02-2012 01:22
Re : Wel of geen menging door even wat wind...   ( 554)
Jeroen (Leeuwarden) -- 04-02-2012 01:26
KNMI werkt ook zo, maar....   ( 574)
Jorge (Middelburg) -- 04-02-2012 01:31
Re : KNMI werkt ook zo, maar....   ( 505)
Jeroen (Leeuwarden) -- 04-02-2012 01:34