Re : Pluim: Het kan niet op!

Bericht van: Roelant (Utrecht-West) , 04-02-2012 11:10 

Nououou, toch flink boven nul verderop in de tijd.


Zucht..

  Pluim: Het kan niet op!  
Bob (Kradij) -- 04-02-2012 11:08
  Iets kouder geworden. 🙂  
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 04-02-2012 11:08
Re : Pluim: Het kan niet op!   ( 925)
Han Purmerend -- 04-02-2012 11:09
eerste 7/8 dagen prima!   ( 873)
Bob (Kradij) -- 04-02-2012 11:10
Re : Pluim: Het kan niet op!   ( 811)
Roelant (Utrecht-West) -- 04-02-2012 11:10
Meerderheid is nog steeds tot volgend weekend...   ( 694)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 04-02-2012 11:16
Ben toch bang dat het einde gaat naderen.   ( 1231)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 04-02-2012 11:12
Hoezo? Eigen gevoel?   ( 784)
Marcel (Den Haag) -- 04-02-2012 11:14
inderdaad   ( 709)
Bob (Kradij) -- 04-02-2012 11:15
Deze winter kan nog wel eens een heel lange adem hebben..   ( 767)
Rensch (Nijmegen) -- 04-02-2012 11:17
  +1 🙂  
Bob (Kradij) -- 04-02-2012 11:23
is van gisteren   ( 782)
Jaap (Enkhuizen) -- 04-02-2012 11:20
ik post er 2, incluis deze   ( 565)
Bob (Kradij) -- 04-02-2012 11:25