Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Brandweer kun je toch ook vragen, water op het ijs spuiten.
Bericht van: Bouke (Schellinkhout WFL-NH) , 04-02-2012 11:58
Doen ze hier ook met de ijsbaan, en het werkt.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
"Ondergesneeuwde" mening van Ben over 11-stedenijs
(
1530)
Johan (Hardegarijp) -- 04-02-2012 11:49
Re : "Ondergesneeuwde" mening van Ben over 11-stedenijs
(
1036)
Bert (Hoogeveen)
(
12m)
-- 04-02-2012 11:52
Re : "Ondergesneeuwde" mening van Ben over 11-stedenijs
(
950)
Nick (Amsterdam Zuid) -- 04-02-2012 11:55
Helaas niet...
(
867)
Sjoerd (Leidschendam, ZH) -- 04-02-2012 11:58
Re : Helaas niet...
(
752)
Nick (Amsterdam Zuid) -- 04-02-2012 12:00
Er zit nogal wat verschil tussen.
(
683)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 04-02-2012 12:02
Brandweer kun je toch ook vragen, water op het ijs spuiten.
(
853)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 04-02-2012 11:58
Re : Brandweer kun je toch ook vragen, water op het ijs spuiten.
(
800)
Johan (Hardegarijp) -- 04-02-2012 12:02
Re : Brandweer kun je toch ook vragen, water op het ijs spuiten.
(
644)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 04-02-2012 12:28
Gelukkig zijn sommige Friezen wel actief bezig!
(
1090)
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 04-02-2012 11:57
En een opstekende wind?
(
813)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 04-02-2012 12:01
Re : En een opstekende wind?
(
690)
Takkie (Amstelveen) -- 04-02-2012 12:02
Nog slechter, vaarten stuiven dicht.
(
714)
Johan (Hardegarijp) -- 04-02-2012 12:05
Dit hebben we nodig!
(
672)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-02-2012 12:07
Re : "Ondergesneeuwde" mening van Ben over 11-stedenijs
(
605)
erik(Groningen) -- 04-02-2012 12:17
Schuiven op open water in Fryslân
(
1114)
Harmen (Aldegea-W.) -- 04-02-2012 12:18
Geweldige foto!
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 04-02-2012 12:31
Inklinking is na drie à vier dagen vrijwel voltooid
(
971)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 04-02-2012 12:53