Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Satelietfoto:6 IJsstromen zichtbaar van't Wad de Noordzee op
Bericht van: Eric, Rotterdam , 04-02-2012 19:56
Ps., Foto van pc genomen uitsnede lukte niet.
Gewoon print screen toets gebruiken, in paint kopieren en opslaan en klaar is Kees.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Satelietfoto:6 IJsstromen zichtbaar van't Wad de Noordzee op
(
1912)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 19:28
Wat zou de ijsdikte op het ijsselmeer zijn?
Rowan (Nijmegen) -- 04-02-2012 19:30
Ja! Wie wil 't IJsselmeer even analyseren?
(
991)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 19:32
Geweldig Theo!
Robin (Barendrecht) -- 04-02-2012 19:35
Re : Satelietfoto:6 IJsstromen zichtbaar van't Wad de Noordzee op
(
762)
jercha ( Lansingerland ) -- 04-02-2012 19:36
Satelietfoto
(
708)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 19:39
De vooruitzichten zijn ook goed Theo
(
803)
Jan (Workum, FRL) -- 04-02-2012 19:41
Re : De vooruitzichten zijn ook goed Theo
(
627)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 19:55
Re : Satelietfoto:6 IJsstromen zichtbaar van't Wad de Noordzee op
(
681)
Eric, Rotterdam -- 04-02-2012 19:56
Paint
(
649)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 20:00
Re : Paint
(
617)
RemcoF (Amstelveen) -- 04-02-2012 20:13
Re : Uitsnedes wadden en IJsselmeer
(
870)
RemcoF (Amstelveen) -- 04-02-2012 20:09
Dankewel voor de uitsnede/leg, best veel scheuren op 't IJs-
(
652)
Theo (Buren Ameland) -- 04-02-2012 20:23
Re : Dankewel voor de uitsnede/leg, best veel scheuren op 't IJs-
(
604)
Rutger (Meppel) -- 04-02-2012 20:26
Re : Dankewel voor de uitsnede/leg, best veel scheuren op 't IJs-
(
657)
RemcoF (Amstelveen) -- 04-02-2012 20:28