Veghel? Woon toch al 15 jaar in Amersfoort :P Ja gisteren ook wat plaatjes geschoten bij ons op de CDF tijdens de sneeuw. Nu gewoon lekker de-ice avondje!
( 919)
( 768)
( 717)
( 695)