Is de pluim voor Twente er al? JA

Bericht van: Vincent (Hengelo) , 04-02-2012 22:15 


Bericht laatst bijgewerkt: 04-02-2012 22:16

Jip en Janneke 15-daagse   ( 1838)
sebastiaan (bussum) -- 04-02-2012 22:11
  Is de pluim voor Twente en Leeuwarden er al?  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 04-02-2012 22:12
Ja   ( 1080)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 04-02-2012 22:13
Re : Is de pluim voor Twente en Leeuwarden er al?   ( 816)
Naut (Meppel) -- 04-02-2012 22:13
  Is de pluim voor Twente er al? JA  
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 04-02-2012 22:15
11 steden   ( 1183)
rik (Den Haag) -- 04-02-2012 22:17
11 steden 13 of 14 februari   ( 870)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 04-02-2012 22:19
Re : 11 steden   ( 798)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 04-02-2012 22:22
als het steeds dichtbriest en ijs wordt dikker   ( 691)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 04-02-2012 22:37
Re : 11 steden   ( 626)
Martijn(Stellendam) -- 04-02-2012 22:41
  15 daagse West  
Albert (Delfzijl) -- 04-02-2012 22:18
  Mooi gebaar Albert 😉  
Naut (Meppel) -- 04-02-2012 22:20
Re : Mooi gebaar Albert 😉   ( 648)
Albert (Delfzijl) -- 04-02-2012 22:21
ik zou graag die voor het n.o. zien..   ( 659)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 04-02-2012 22:22
15 daagse N.O   ( 808)
Albert (Delfzijl) -- 04-02-2012 22:28
Re : 15 daagse N.O   ( 679)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 04-02-2012 23:00
Aan het einde oper warme uitbijter 😉   ( 703)
Marcel (Den Haag) -- 04-02-2012 22:20
Re : Jip en Janneke 15-daagse   ( 632)
Jan-Hein (Ridderkerk) -- 04-02-2012 22:25