Re : Kort door de bocht hoor

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 05-02-2012 10:48 

Maar wel iets voor onderzoek.
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

bezoek uit Alaska   ( 1467)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-02-2012 10:28
"Smelten poolijs oorzaak koudegolf"   ( 1441)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-02-2012 10:38
Dus door de opwarming van de aarde krijgen we koude winters?   ( 856)
Robin (Tiel) -- 05-02-2012 10:45
Kort door de bocht hoor   ( 889)
Jorr(Utrecht) -- 05-02-2012 10:45
Re : Kort door de bocht hoor   ( 758)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-02-2012 10:48
Re : Kort door de bocht hoor   ( 656)
Martijn(Stellendam) -- 05-02-2012 10:49
Re : Kort door de bocht hoor   ( 556)
Jorr(Utrecht) -- 05-02-2012 11:09
Re : Kort door de bocht hoor   ( 540)
Martijn(Stellendam) -- 05-02-2012 11:37
Re : Kort door de bocht hoor   ( 505)
Jorr(Utrecht) -- 05-02-2012 11:41
Re : Kort door de bocht hoor   ( 508)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-02-2012 12:48
Re : Kort door de bocht hoor   ( 621)
Eddy (Ommen) -- 05-02-2012 10:50
onzin   ( 693)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:52
Re : onzin   ( 574)
Jorr(Utrecht) -- 05-02-2012 11:07
Re : onzin   ( 547)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 11:13
  zie ook eerdere discussie op verdiepingsforum  
Pascal (Gent) -- 05-02-2012 11:04
Onzin   ( 544)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-02-2012 12:47
Re : Onzin   ( 585)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 05-02-2012 17:05