Nederland op z'n mooist

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 05-02-2012 14:03 

Vooral die tweede foto: prachtig!
De Visbak geeft en de Visbak neemt

Boterdiep bij Zuidwolde   ( 1958)
Henk L. (Groningen) -- 05-02-2012 13:58
Nederland op z'n mooist   ( 827)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-02-2012 14:03
Foto's sneeuw U.K.   ( 990)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-02-2012 14:14
Ik ga migreren.   ( 594)
Geert (Ledegem BE) -- 05-02-2012 14:58
hoe is het richting Bedum?   ( 507)
Oscar (Sant Vicenç de Castellet, Spanje) -- 05-02-2012 16:16