Re : Tsja... Bizar?

Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 05-02-2012 15:52 

tja wat wil je na pas 5 dagen febuari😀

Tsja... Bizar?   ( 2222)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-02-2012 13:14
Dat is De Bilt...   ( 1252)
Christian (Elst gld) -- 05-02-2012 13:15
Re : Dat is De Bilt...   ( 1291)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-02-2012 13:16
Etmalgemiddelde Lelystad gisteren -16,7 C   ( 840)
Jorge (Middelburg) -- 05-02-2012 13:30
Als er over een jaar of 80 een wat koudere winter is   ( 829)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 05-02-2012 13:33
In 1917 en 1954...   ( 1052)
Mark (Rhoon) -- 05-02-2012 13:25
Toch ben ik nooit onder de indruk geweest van 1917   ( 867)
Jorge (Middelburg) -- 05-02-2012 13:29
Re : Toch ben ik nooit onder de indruk geweest van 1917   ( 528)
Robin (Spijkenisse) -- 05-02-2012 16:00
Re : Tsja... Bizar?   ( 683)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 05-02-2012 13:33
Re : Tsja... Bizar?   ( 451)
Robin (Spijkenisse) -- 05-02-2012 15:52