Re : En hier ......

Bericht van: Bas (Nijmegen) , 16-07-2003 22:05 

ook niks....... 🙁


Helaas, alle veiligheidsmaatregelen voor niks genomen hier aan de waalkade.
Ach ja, voor het zelfde geld trekt die bui en windhoos wel over Nijmegen.

Maar goed, de dronkaards hebben geluk 🙂

Weltrusten en tot morgen...

Bas

En hier ......   ( 845)
Mario -- 16-07-2003 21:50
Re : En hier ......   ( 931)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 16-07-2003 21:54
Re : En hier ......   ( 782)
Arie (is overal) -- 16-07-2003 22:20
Re : En hier ......   ( 830)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 16-07-2003 22:04
Re : En hier ......   ( 1097)
John (Breda) -- 16-07-2003 22:21
Re : En hier ......   ( 820)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 16-07-2003 22:17
Re : En hier ......   ( 771)
Bas (Nijmegen) -- 16-07-2003 22:05
Re : En hier ......   ( 768)
Ad (Eersel NB) -- 16-07-2003 21:57