Weer uitgesteld

Bericht van: Onno (Bern) , 06-02-2012 18:36 

Als het zo door gaat is het nog winter in mei :P

Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 1921)
Wietse (Groningen) -- 06-02-2012 18:34
Weer uitgesteld   ( 1083)
Onno (Bern) ( 570m) -- 06-02-2012 18:36
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 1078)
Rachid (Groningen) -- 06-02-2012 18:36
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 870)
Wietse (Groningen) -- 06-02-2012 18:39
Lid 2/19 (of 3) die moeten we hebben   ( 1025)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 06-02-2012 18:41
Re : Lid 2/19 (of 3) die moeten we hebben   ( 802)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-02-2012 18:43
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 827)
Rachid (Groningen) -- 06-02-2012 18:42
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 802)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-02-2012 18:41
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 812)
Jim (Voorburg) -- 06-02-2012 18:41
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 776)
willy(budel) -- 06-02-2012 18:45
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 689)
Wietse (Groningen) -- 06-02-2012 18:52
Re : Het ENS stelt de dooi een dag uit   ( 644)
willy(budel) -- 06-02-2012 18:54