Wow! 😀

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 07-02-2012 00:29 

1929... 😀
Fanatiek stratushater

Als lid 15 het nou voor het zeggen had...   ( 1300)
RemcoF (Amstelveen) -- 07-02-2012 00:27
Hmm, dus dat is nu dus een koudeput?   ( 777)
Rachid (Groningen) -- 07-02-2012 00:28
  Re : Mwah, gewoon frisjes 😀  
RemcoF (Amstelveen) -- 07-02-2012 00:29
Wow! 😀   ( 655)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 07-02-2012 00:29
Re : Als lid 15 het nou voor het zeggen had...   ( 610)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 07-02-2012 00:31