Tweet Jan Visser

Bericht van: Waldo (Arnhem) , 07-02-2012 08:32 


janvissersweer jan visser
Verzachting is volgens het ECMWF tijdelijk. Meer nieuws volgt later vanochtend.
Kou in de winter en onweer in de zomer

Winterstatistieken en hellmanngetallen   ( 2048)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 07-02-2012 07:54
  Ongekend zeg!  
Freek (Putten) -- 07-02-2012 07:56
EC 0Z zeer positief te noemen? update   ( 2743)
Waldo (Arnhem) -- 07-02-2012 08:07
Re : EC 0Z zeer positief te noemen?   ( 1965)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 07-02-2012 08:13
Re : EC 0Z zeer positief te noemen?   ( 1505)
leviathanfd (Heerlen) -- 07-02-2012 08:23
Re : EC 0Z zeer positief te noemen?   ( 1439)
Kimme (Bever) -- 07-02-2012 08:27
Tweet Jan Visser   ( 1785)
Waldo (Arnhem) -- 07-02-2012 08:32
Nieuwe tweet Jan Visser!   ( 2163)
Lennart (Nijmegen) ( 21m) -- 07-02-2012 08:41
Re : Tweet Jan Visser   ( 1338)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 07-02-2012 08:51
Re : EC 0Z zeer positief te noemen?   ( 659)
Jakob Jan (Houtigehage - Fryslân) -- 07-02-2012 09:35
Re : EC 0Z zeer positief te noemen?   ( 930)
Robin (Barendrecht) -- 07-02-2012 09:10
  Ook onze Frank Deboosere roert zich over de tocht  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 07-02-2012 09:16
  Wiebe Wiebeling 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 07-02-2012 09:21
  😀 😀  
Robin (Tiel) -- 07-02-2012 09:24
Jorrit Jorritsma   ( 593)
Theo (Buren Ameland) -- 07-02-2012 10:03
Als dit gaat gebeuren   ( 1447)
Jim (Voorburg) -- 07-02-2012 08:59
Re : Als dit gaat gebeuren   ( 1044)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 07-02-2012 09:05
Nauwelijks dooi?   ( 1282)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 07-02-2012 09:08
Re : Nauwelijks dooi?   ( 1088)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 07-02-2012 09:13
Re : Nauwelijks dooi?   ( 984)
Waldo (Arnhem) -- 07-02-2012 09:14
Re : Nauwelijks dooi?   ( 759)
erik(Groningen) -- 07-02-2012 09:21
Ligt heel erg aan de situatie   ( 786)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 07-02-2012 09:24
  klopt, viel toen heel erg tegen helaas  
Stijn (Brussel) -- 07-02-2012 09:27
Re : Ligt heel erg aan de situatie   ( 681)
Waldo (Arnhem) -- 07-02-2012 09:28
Re : Ligt heel erg aan de situatie   ( 574)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 07-02-2012 09:45
Vergeet die mythe van de koude plaklaag nou maar   ( 581)
Eric, Rotterdam -- 07-02-2012 10:43
Re : Vergeet die mythe van de koude plaklaag nou maar   ( 584)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 07-02-2012 10:49