Die is zelfs maandag nog safe, dinsdag eerste walmen

Bericht van: Chris vd Bos (Haarlem) , 07-02-2012 09:52 

Van een graad of 4, in het binnenland 2.

Kaartje van de buren op 168uur...   ( 2093)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 07-02-2012 09:48
Die is zelfs maandag nog safe, dinsdag eerste walmen   ( 1195)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 07-02-2012 09:52
We moeten de hoop vestigen op een treuzelhoog   ( 1198)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 07-02-2012 09:52
Re : Kaartje van de buren op 168uur...   ( 1013)
kees zwaagwesteinde -- 07-02-2012 09:53
Re : Kaartje van de buren op 168uur...   ( 934)
Jaap (Enkhuizen) -- 07-02-2012 09:54
Re : Kaartje van de buren op 168uur...   ( 928)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 07-02-2012 09:55