Deze week is ook gewoon der hammer met grote H

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 07-02-2012 23:13 

Een volbloed winterweek zoals we er maar weinig kennen.
Wanneer gaat hij onder?!

Zomaar wat gedachtenspinsels   ( 1702)
Ernest (Maassluis) -- 07-02-2012 22:44
mwah, uitgaande vd evolutie......   ( 1048)
Ali (Aduard) -- 07-02-2012 22:46
Re : Zomaar wat gedachtenspinsels   ( 914)
Tom (Ravels) ( 32m) -- 07-02-2012 22:49
Re : en zo lijkt elke winter zijn eigen eigenheid te   ( 889)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 07-02-2012 22:52
Re : en zo lijkt elke winter zijn eigen eigenheid te   ( 742)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 07-02-2012 22:55
Re : en zo lijkt elke winter zijn eigen eigenheid te   ( 653)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 07-02-2012 23:00
Re : en zo lijkt elke winter zijn eigen eigenheid te   ( 977)
Thomas (Heverlee) -- 07-02-2012 23:05
Re : en zo lijkt elke winter zijn eigen eigenheid te   ( 592)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 07-02-2012 23:12
Re : Zomaar wat gedachtenspinsels   ( 712)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 07-02-2012 22:55
Zo is het   ( 585)
Roel (Melderslo) ( 23m) -- 07-02-2012 23:11
Deze week is ook gewoon der hammer met grote H   ( 692)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-02-2012 23:13
Re : Zomaar wat gedachtenspinsels   ( 563)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-02-2012 00:56