Re : Inderdaad HAN

Bericht van: jan.s.(amsterdam) , 08-02-2012 16:01 

Beste Han je hebt het voor 100% helemaal goed!

En ditzelfde geld ook voor de hete zomers, na onweer hoop ik altijd dat de wind direkt uit het N-W komt, want daarna slaat hij altijd door naar het N-O!
Komt hij/zij echter na het onweer uit het Z-W komt, maak je borst dan maar nat, want dan houden we ongeveer 4 weken pleuris weer.

Dooi over de Noord..?   ( 1714)
jan.s.(amsterdam) -- 08-02-2012 15:35
Dooi OM de noord.   ( 1256)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 08-02-2012 15:40
Re : Dooi OM de noord.   ( 676)
Bart (Ingelmunster) -- 08-02-2012 16:26
Re : Dooi over de Noord..?   ( 1122)
dennisoosterwolde -- 08-02-2012 15:40
Re : Dooi over de Noord..?   ( 1068)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 08-02-2012 15:41
Inderdaad   ( 957)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 08-02-2012 15:43
Re : Inderdaad   ( 774)
Han Purmerend -- 08-02-2012 15:46
Re : Inderdaad   ( 685)
dennisoosterwolde -- 08-02-2012 15:48
Re : Inderdaad HAN   ( 608)
jan.s.(amsterdam) -- 08-02-2012 16:01
Iemand enig idee? Niemand ? 😕 :p   ( 722)
Dieter (Veurne) -- 08-02-2012 15:49
"Dooi op zondag valt mee"   ( 1551)
Jan (Workum, FRL) -- 08-02-2012 15:47
Alsjeblieft...   ( 1049)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-02-2012 15:49
Re : Alsjeblieft...   ( 855)
Michel (Ewijk) -- 08-02-2012 15:55
Re : Alsjeblieft...   ( 761)
Lars (Harlingen) -- 08-02-2012 15:56
Tja, dat weet nog niemand   ( 955)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 08-02-2012 16:05
De straalstroom meldt zich volgende week vanzelf   ( 975)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-02-2012 15:50
In Ridderkerk niet inderdaad, in Alblasserdam wel!   ( 845)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 08-02-2012 15:51
  🙂  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 08-02-2012 15:53
Tip   ( 580)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 08-02-2012 15:58
Is er causaal verband?   ( 537)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 08-02-2012 16:24
Hing wat mij betreft vandaag al een dooisfeer   ( 588)
Jim (Voorburg) -- 08-02-2012 16:15
Dooi om de noord   ( 524)
Cees-Rotterdam -- 08-02-2012 16:30