Ineens kan me die dooi niks meer schelen 😀

Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 08-02-2012 21:38 

Zo zie je maar weer wat 1 bericht kan doen 😋

En de nieuwe pluim zegt...   ( 3213)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 08-02-2012 21:34
Doch de zondag is er bijna als ijsdag bijgekomen   ( 1611)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 08-02-2012 21:35
Re : Doch de zondag is er bijna als ijsdag bijgekomen   ( 1215)
Waldo (Arnhem) -- 08-02-2012 21:42
Helga deed de pluim live op tv (RTL4)   ( 1396)
Klaas (Wageningen) -- 08-02-2012 21:46
  Toch twee dissidenten nu  
Klaas (Wageningen) -- 08-02-2012 21:49
  CDA-pluim  
Klaas (Wageningen) -- 08-02-2012 21:52
  Waarom... 😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-02-2012 21:54
Pluimen Leeuwarden en Maastricht   ( 1137)
Wietse (Groningen) -- 08-02-2012 21:57
Pluim van Twenthe   ( 931)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 08-02-2012 21:59
Re : Pluimen Leeuwarden en Maastricht   ( 709)
Martijn(Stellendam) -- 08-02-2012 22:02
Re : Pluimen Leeuwarden en Maastricht   ( 681)
Jim (Voorburg) -- 08-02-2012 22:05
ooit moest het eindigen   ( 1332)
Dieter (Veurne) -- 08-02-2012 21:35
Ok jongens, huilen mag.   ( 1275)
Rachid (Groningen) -- 08-02-2012 21:36
Re : Ok jongens, huilen mag.   ( 847)
Albert (Delfzijl) -- 08-02-2012 21:44
  Huilen van blijdschap mag ook, uiteraard.  
Rachid (Groningen) -- 08-02-2012 21:47
Vrijdag NSK sprint op de prinsengracht   ( 700)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 08-02-2012 22:02
Elfstedenpluim !   ( 1623)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 08-02-2012 21:36
Zondag veel beter!   ( 1268)
Anthony (Rotterdam) -- 08-02-2012 21:36
Re : En de nieuwe pluim zegt...   ( 1166)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 08-02-2012 21:36
Extra dag schaatsen! 🙂   ( 1066)
joost (santpoort-noord) -- 08-02-2012 21:37
Over en uit na zondag, op naar de lente !   ( 1118)
Max (Diksmuide) -- 08-02-2012 21:38
Zondag is al dag 5... dag 6 is toch GKB   ( 1035)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 08-02-2012 21:39
Tja, lente, mag ook van mij hoor.   ( 824)
Rachid (Groningen) -- 08-02-2012 21:42
Re : Tja, lente, mag ook van mij hoor.   ( 717)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 08-02-2012 21:44
Re : Tja, lente, mag ook van mij hoor.   ( 589)
Rachid (Groningen) -- 08-02-2012 21:56
Ineens kan me die dooi niks meer schelen 😀   ( 1168)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 08-02-2012 21:38
Oei, die is pijnlijk   ( 1090)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 08-02-2012 21:38
Zondag erbij!   ( 875)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 21:40
Wat zegt de nieuwe pluim....   ( 903)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 08-02-2012 21:40
Waarom zo negatief? Korte termijn is kouder hoor   ( 1080)
Jim (Voorburg) -- 08-02-2012 21:41
Re : Waarom zo negatief? Korte termijn is kouder hoor   ( 836)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 08-02-2012 21:44
Re : Waarom zo negatief? Korte termijn is kouder hoor   ( 708)
Jim (Voorburg) -- 08-02-2012 21:48
Re : Waarom zo negatief? Korte termijn is kouder hoor   ( 682)
Anthony (Rotterdam) -- 08-02-2012 21:53
Re : En de nieuwe pluim zegt...   ( 783)
Joris (Wormer) -- 08-02-2012 21:44
  Pluimen leeuwarden/maastricht iemand?  
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 08-02-2012 21:49
Straks   ( 697)
Wietse (Groningen) -- 08-02-2012 21:50
Voor allen die al op hun knietjes liggen te smeken   ( 741)
Peter (Haarlem) -- 08-02-2012 21:56
Re : Voor allen die al op hun knietjes liggen te smeken   ( 767)
Rachid (Groningen) -- 08-02-2012 22:18
Lichte dooi zegt de pluim na zondag.   ( 557)
Jorge (Middelburg) -- 08-02-2012 22:45