Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
En dat GFS alweer prachtig is binnen 120 uur
Bericht van: Seppie (Buren GLD.) , 08-02-2012 23:21
daar staan we ook niet meer van te kijken.
Weer een mooie run!
Seppie.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ondertussen in Lelystad: gewoon weer -10.1
(
901)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 08-02-2012 23:15
23.10: -10,5
Justin (Ede)
(
28m)
-- 08-02-2012 23:18
En dat GFS alweer prachtig is binnen 120 uur
(
1390)
Seppie (Buren GLD.) -- 08-02-2012 23:21
hahaha, woensdag sneeuwbommetjes en de tocht tijdens
(
970)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 08-02-2012 23:24
Inderdaad, erg verrassend..
(
840)
Jim (Voorburg) -- 08-02-2012 23:26
Re :
de roze winterbril is terug!
(
701)
Ernest (Maassluis) -- 08-02-2012 23:39
Ondertussen Gerrit Hiemstra
(
1272)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 23:23
Gerrit Hiemstra +1000
(
895)
Vincent (Hengelo)
(
23m)
-- 08-02-2012 23:24
nuchter en reeel
Remco(Amstelveen-zuid) -- 08-02-2012 23:24
Woensdag!?
(
951)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 08-02-2012 23:24
Woensdag ja
(
1011)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 23:27
Re : Woensdag ja
(
728)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 08-02-2012 23:29
Tocht? Welke tocht?
(
746)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 23:32
Re : Ondertussen Gerrit Hiemstra
(
851)
Anthony (Rotterdam) -- 08-02-2012 23:25
Re : Ondertussen Gerrit Hiemstra
(
690)
Vincent (Hengelo)
(
23m)
-- 08-02-2012 23:31