Ik bedoelde gemiddeld gezien

Bericht van: Wietse (Groningen) , 09-02-2012 00:34 

3? 5 zelfs. Lelystad had -12,0.
Maar het grootste probleem is de bewolking die nu binnentrekt. Volgens HIRLAM trekt het vanaf 1 uur verder zuidelijk, waarna het tegen een uur of 5/6 weer wat meer moet gaan oplossen.


18Z Ensemble +t2m midden Nederland   ( 974)
Albert (Delfzijl) -- 09-02-2012 00:22
T2m Z.O   ( 804)
Albert (Delfzijl) -- 09-02-2012 00:23
Voorzichtig dalende tendens na initiele "piek"   ( 728)
Jorge (Middelburg) -- 09-02-2012 00:25
Ik durf al wel aan..   ( 690)
Wietse (Groningen) -- 09-02-2012 00:27
Ondertussen strenge vorst in L'warden en Stavoren   ( 742)
Maurits (Leeuwarden) -- 09-02-2012 00:26
Pittig!   ( 1049)
Wietse (Groningen) -- 09-02-2012 00:28
Re : Pittig!   ( 608)
Jim (Voorburg) -- 09-02-2012 00:30
Ik bedoelde gemiddeld gezien   ( 885)
Wietse (Groningen) -- 09-02-2012 00:34
Tipje   ( 692)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 00:39