Zwinstedentocht?

Bericht van: Marc (Brugge - St. Kruis) , 09-02-2012 12:57 


Komt die er ook nog? Ik vermoed van niet (helaas) 🙁

Het komt gewoon er op neer dat het volgende week niet mocht dooien om de noord. Dju toch...

De Damse Vaart   ( 1888)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 09-02-2012 12:14
Re : De Damse Vaart   ( 1092)
Freek (Putten) -- 09-02-2012 12:24
In Vlaanderen zijn de flikken baas!!   ( 1135)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 12:27
Re : In Vlaanderen zijn de flikken baas!!   ( 1009)
Freek (Putten) -- 09-02-2012 12:29
(OT) In 1830 gingen jullie toch ook je eigen weg?   ( 913)
Roel(Steenwijk) -- 09-02-2012 12:33
Er wordt hier dan ook genoeg 'zwart' geschaatst   ( 789)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 09-02-2012 12:45
Re : Er wordt hier dan ook genoeg 'zwart' geschaatst   ( 702)
Bas (Amsterdam-West) -- 09-02-2012 12:47
Dan is het niet rijden van de Elfstedentocht ook   ( 723)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 09-02-2012 12:52
Hoe ligt de Mooie Nel er bij?   ( 644)
Floris (Haarlem) -- 09-02-2012 12:54
Re : Hoe ligt de Mooie Nel er bij?   ( 547)
Bas (Amsterdam-West) -- 09-02-2012 13:31
Re : Er wordt hier dan ook genoeg 'zwart' geschaatst   ( 624)
Roel(Steenwijk) -- 09-02-2012 12:58
klein probleem...   ( 565)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 09-02-2012 13:13
3 jaar geleden ons niets aangetrokken van het verbod. Maar   ( 993)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 09-02-2012 12:29
Re : 3 jaar geleden ons niets aangetrokken van het verbod. Maar   ( 715)
Freek (Putten) -- 09-02-2012 12:29
Re : De Damse Vaart   ( 585)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 09-02-2012 13:04
  Welkom bij de logica van een achterlijk land! 🙂  
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 09-02-2012 14:13
Ik hoor net dat de Toeristische Dienst alles in gereedheid   ( 1087)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 09-02-2012 12:24
Re : Ik hoor net dat de Toeristische Dienst alles in gereedheid   ( 821)
Freek (Putten) -- 09-02-2012 12:30
Re : Ik hoor net dat de Toeristische Dienst alles in gereedheid   ( 775)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 09-02-2012 12:32
Belgen? Wat zijn dat voor wezens?   ( 635)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 12:52
Hoe is dat verbod bij jullie wettelijk geregeld?   ( 778)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 09-02-2012 12:33
Re : Hoe is dat verbod bij jullie wettelijk geregeld?   ( 739)
Freek (Putten) -- 09-02-2012 12:37
Re : De Damse Vaart   ( 760)
mark wolvenne terwolde -- 09-02-2012 12:34
Echt raar dit ...   ( 804)
Geert (Ursel) -- 09-02-2012 12:39
Zwinstedentocht?   ( 849)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 09-02-2012 12:57
Re : Zwinstedentocht?   ( 649)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 09-02-2012 13:06
Re : Zwinstedentocht?   ( 547)
Geert (Ursel) -- 09-02-2012 15:03
Ijs op Damse Vaart betreden blijft gevaarlijk!   ( 581)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 09-02-2012 14:07
Re : schaatsverbod in BelgiĆ«   ( 542)
Hans uit Lokeren -- 09-02-2012 14:44