Prachtige foto's Theo. Volgens mij zijn er weer wat meer open plekken in de ijsvlaktes gekomen de afgelopen dagen. Tenminste als ik de satellietfoto's mag geloven.
( 896)
( 931)
( 903)
( 1061)
( 801)
( 867)