Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Nog geen ijsschotsen op de Nieuwe Waterweg maar
Bericht van: Wil (Rozenburg) , 10-02-2012 09:00
wel een fraaie zonsopkomst bij -8°.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Nog geen ijsschotsen op de Nieuwe Waterweg maar
(
1661)
Wil (Rozenburg) -- 10-02-2012 09:00
gisteravond op het Brielsemeer geweest
(
1141)
Eric, Rotterdam -- 10-02-2012 09:02
Re : gisteravond op het Brielsemeer geweest
(
863)
Wil (Rozenburg) -- 10-02-2012 09:05
kun je bij Brielle het ijs op?
(
728)
Eric, Rotterdam -- 10-02-2012 10:59
Re : kun je bij Brielle het ijs op?
(
666)
Wil (Rozenburg) -- 10-02-2012 17:49
Brielsemeer lag dinsdag nog grotendeels open.
(
1003)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 10-02-2012 09:05
Re : Brielsemeer lag dinsdag nog grotendeels open.
(
1062)
Wil (Rozenburg) -- 10-02-2012 09:23
Re : Brielsemeer lag dinsdag nog grotendeels open.
(
706)
Ernest (Maassluis) -- 10-02-2012 09:59
Re : gisteravond op het Brielsemeer geweest
(
958)
Teun (Westland) -- 10-02-2012 11:14
Re : Nog geen ijsschotsen op de Nieuwe Waterweg maar
(
878)
Martijn(Stellendam) -- 10-02-2012 09:23
kleine schotsen
(
807)
Robin (Spijkenisse) -- 10-02-2012 09:40
Re : kleine schotsen
(
691)
Wil (Rozenburg) -- 10-02-2012 11:40