Re : Winterslaap gehouden?

Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 10-02-2012 19:06 

westkant vrijwel nooit hoor.

Temps Nederland   ( 1218)
Jaap (Enkhuizen) -- 10-02-2012 18:46
Re : Temps Nederland   ( 711)
Jaap (Gouda) -- 10-02-2012 18:49
Re : Temps Nederland   ( 572)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-02-2012 19:00
Winterslaap gehouden?   ( 710)
Mark (Makkum) -- 10-02-2012 19:02
Re : Winterslaap gehouden?   ( 606)
Jaap (Enkhuizen) -- 10-02-2012 19:06
Ik denk dat het aan de sneeuwlaag ligt   ( 626)
Jorge (Middelburg) -- 10-02-2012 19:15