Poolwervel alweer geheel hersteld...

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 10-02-2012 20:25 

Het is dit jaar ècht alles (héél even) of nix.
Bericht laatst bijgewerkt: 10-02-2012 20:26
Fanatiek stratushater

Actualisatie 10-2-2012: Koning Winter toch definitief weg..   ( 1684)
Ronald de Wildt (Spijkenisse) -- 10-02-2012 20:19
Poolwervel alweer geheel hersteld...   ( 1230)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 20:25
  We hebben maart nog 😀  
sebastiaan (bussum) -- 10-02-2012 20:35
Re : We hebben maart nog 😀   ( 935)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 20:36
Re : Poolwervel alweer geheel hersteld...   ( 886)
Eric, Amsterdam -- 10-02-2012 20:52
Re : Poolwervel alweer geheel hersteld...   ( 807)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 20:53
Einde oefening voor de winter 2011/2012?   ( 772)
Eric, Amsterdam -- 10-02-2012 21:11