Re : Tot volgende winter, Douwe,

Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 10-02-2012 21:56 

Nou, ik houd het nog even vol Theo.

Ik wil eigenlijk nog graag een dik pak sneeuw, dus ik zwerf hier nog wel even rond t/m medio maart denk ik. 😉

of houd je het nog even vol?

De pluim   ( 2528)
Eric, Amsterdam -- 10-02-2012 21:40
Re : De pluim   ( 1379)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 21:41
Re : De pluim   ( 1287)
Eric, Amsterdam -- 10-02-2012 21:42
Re : De pluim   ( 1200)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 21:42
Re : De pluim   ( 997)
Wietse (Groningen) -- 10-02-2012 22:07
Kansen genoeg...   ( 1651)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 10-02-2012 21:41
Re : Kansen genoeg...   ( 1229)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 21:42
Re : De pluim   ( 1419)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-02-2012 21:42
Tot volgende winter, Douwe,   ( 1164)
Theo (Buren Ameland) -- 10-02-2012 21:53
Re : Tot volgende winter, Douwe,   ( 1067)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-02-2012 21:56
Re : Tot volgende winter, Douwe,   ( 851)
Theo (Buren Ameland) -- 10-02-2012 22:27
Re : Tot volgende winter, Douwe,   ( 775)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-02-2012 22:33
Re : Tot volgende winter, Douwe,   ( 750)
Han Purmerend -- 10-02-2012 22:56
Re : Tot volgende winter, Douwe,   ( 766)
willy(budel) -- 10-02-2012 23:49
ECMWF heeft het keurig gedaan.   ( 1729)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 10-02-2012 21:42
Klopt. EC duidelijk de beste deze winter!   ( 1309)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-02-2012 21:44
Re : Klopt. EC duidelijk de beste deze winter!   ( 1052)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 10-02-2012 21:59
Mij best, als ik maar een bult sneeuw krijg 😉   ( 1133)
Joachim (München) ( 545m) -- 10-02-2012 21:45
Re : Voor jou ziet het er prima uit toch?   ( 1038)
Raymond Witvoet (Arnhem) -- 10-02-2012 21:49
  Yesss!!!! 😀  
Joachim (München) ( 545m) -- 10-02-2012 21:56
Schaatsen in het vet   ( 1131)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 10-02-2012 21:44
NOAA verwacht westelijke negatieve NAO   ( 1609)
sebastiaan (bussum) -- 10-02-2012 21:44
Re : De pluim   ( 1220)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 10-02-2012 21:44
Re : De pluim   ( 937)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 10-02-2012 21:45
Re : De pluim   ( 884)
Jeroen (Hoofddorp) -- 10-02-2012 21:57
Dat betekent voor mij een lang skitochtenseizoen.   ( 814)
Joachim (München) ( 545m) -- 10-02-2012 22:14
Die neerslagkans was toch veel groter?   ( 924)
Jim (Voorburg) -- 10-02-2012 21:47
Re : Die neerslagkans was toch veel groter?   ( 830)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 10-02-2012 21:49
Re : Die neerslagkans was toch veel groter?   ( 866)
tobias (de Bilt) -- 10-02-2012 21:51
Van totaalwinter naar soepkippenweer   ( 1002)
Roeland (Deurne - NL) -- 10-02-2012 21:47
Re : Van totaalwinter naar soepkippenweer   ( 865)
Naut (Meppel) -- 10-02-2012 21:49
Zeg nooit nooit..   ( 1646)
tobias (de Bilt) -- 10-02-2012 21:54
Da's lijntje geel - eh - oranje!   ( 992)
Micha (Bodegraven) -- 10-02-2012 21:57
Nee -->Da's lijntje geel - eh - oranje!   ( 1299)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 10-02-2012 21:58
Re : Nee -->Da's lijntje geel - eh - oranje!   ( 781)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-02-2012 22:33
Re : Nee -->Da's lijntje geel - eh - oranje!   ( 734)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 10-02-2012 22:50