Re : Kruiend ijs

Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 11-02-2012 08:45 

dan moet het eerst gaan dooien en daarna moet het gaan waaien.

Kruiend ijs   ( 1144)
Richard (Gouda) -- 11-02-2012 08:39
Re : Kruiend ijs   ( 866)
Jaap (Enkhuizen) -- 11-02-2012 08:45
Re : Kruiend ijs   ( 760)
Frank (Landsmeer) -- 11-02-2012 08:54
Re : Kruiend ijs   ( 668)
Mark (Graft) -- 11-02-2012 08:58
Re : Kruiend ijs   ( 617)
Richard (Gouda) -- 11-02-2012 09:00
Bij Urk ligt er al een mooie berg   ( 1134)
Theo (Buren Ameland) -- 11-02-2012 09:07
Re : Bij Urk ligt er al een mooie berg   ( 579)
Richard (Gouda) -- 11-02-2012 09:40
Nog te vroeg   ( 517)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 11-02-2012 10:41
Re : Nog te vroeg   ( 530)
Richard (Gouda) -- 11-02-2012 11:07
Re : Nog te vroeg   ( 520)
Jim (Voorburg) -- 11-02-2012 11:13
Re : Nog te vroeg   ( 482)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 11-02-2012 11:23