De Winter laat duidelijk een veer....

Bericht van: Takkie (Amstelveen) , 11-02-2012 16:59 

Ut Wordt Nix

De eerste windveren waren er vanmiddag.   ( 1486)
Frans (Prinsenbeek) -- 11-02-2012 16:57
  De Winter laat duidelijk een veer....  
Takkie (Amstelveen) -- 11-02-2012 16:59
Jup, vochtiger lucht stroomt binnen   ( 1119)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 11-02-2012 17:00
Re : De eerste windveren waren er vanmiddag.   ( 1115)
Bert(Apeldoorn) -- 11-02-2012 17:03
Vraag   ( 786)
Robert (Krimpen a/d IJssel) ( -1m) -- 11-02-2012 17:07
Re : Vraag   ( 717)
Bert(Apeldoorn) -- 11-02-2012 17:13
Bedankt   ( 655)
Robert (Krimpen a/d IJssel) ( -1m) -- 11-02-2012 17:18
Re : Bedankt   ( 671)
leviathanfd (Heerlen) -- 11-02-2012 17:19
Dam lijn en kans op sneeuw tabel   ( 883)
Peter (Haarlem) -- 11-02-2012 17:22
Re : Dam lijn en kans op sneeuw tabel   ( 610)
Robert (Krimpen a/d IJssel) ( -1m) -- 11-02-2012 19:36
Echt lage temps kunnen we wel vergeten vannacht...   ( 1154)
Peter (Haarlem) -- 11-02-2012 17:09
Re : Echt lage temps kunnen we wel vergeten vannacht...   ( 598)
Robin (Spijkenisse) -- 11-02-2012 18:31
Ze vielen mij ook al op.   ( 839)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 11-02-2012 17:24
Vaak idd verandering van weer maar waren deze week al...   ( 620)
Anton (Gelselaar) -- 11-02-2012 18:31