Foto's van Harry's bui

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 19-04-2012 17:25 

Nèt even zichtbaar tussen de wolken door. Mooie bloemkolen en een verijsde kap.






Onweer op de naderende bui   ( 889)
Harry (Echtenerbrug) -- 19-04-2012 16:30
Ah, gaat hier straks ruim oostelijk langs   ( 732)
Jan (Workum, FRL) -- 19-04-2012 16:40
Mooie valstrepen waren er te zien.   ( 678)
Harry (Echtenerbrug) -- 19-04-2012 16:41
Mooie solitaire bui   ( 664)
Jan (Workum, FRL) -- 19-04-2012 16:44
Foto's van Harry's bui   ( 941)
Jan (Workum, FRL) -- 19-04-2012 17:25
Re : Foto's van Harry's bui   ( 545)
Harry (Echtenerbrug) -- 19-04-2012 19:44
Re : Mooie valstrepen waren er te zien.   ( 567)
VdeV(Heerenveen) -- 19-04-2012 17:56
  Jammer, in het oosten is het nu bijna zonnig ik wil buien!🙁  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 19-04-2012 16:56
Na saaie ochtend, nu een geweldig zonnige midda (met onweer)   ( 660)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 19-04-2012 17:01
  Niks gehoord en gezien  
Roelf-Jan (Lemmer) -- 19-04-2012 17:23