Foto 2

Bericht van: Peter (Almelo) , 23-08-2004 20:50 

In het westen is ook nog e.e.a. te zien.


Ziet er leuk uit in het NW 😀   ( 517)
Peter (Almelo) -- 23-08-2004 20:38
Foto 1   ( 724)
Peter (Almelo) -- 23-08-2004 20:49
Foto 3   ( 722)
Peter (Almelo) -- 23-08-2004 20:50
Foto 2   ( 693)
Peter (Almelo) -- 23-08-2004 20:50