Snapshot CG uit Tirol

Bericht van: Gianni (Izegem, W-VL) , 01-08-2012 21:49 



Later uiteraard meer video 🙂

Snapshot CG uit Tirol   ( 1122)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 01-08-2012 21:49
Hele mooie plaat!   ( 613)
Bas (Amsterdam-West) -- 01-08-2012 21:49
Ben je nu nog aan het filmen?   ( 603)
Bart(Doetinchem) -- 01-08-2012 21:50
Nee, nu is alles richting een laag land   ( 685)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 01-08-2012 21:55
Ik ben ook wel weer toe aan onweer 😀   ( 541)
Bart(Doetinchem) -- 01-08-2012 21:57