Re : Gaat hier lekker los.

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 01-08-2012 22:57 

Als het voor 4 nog droog wordt, zijn we er nog niet vanaf 😀 Maar hopelijk zien ze dit als teken om binnen te blijven.
Wanneer gaat hij onder?!

  Volgens sat nieuwe ontwikkeling N van Parijs?  
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 01-08-2012 22:44
Dit wordt een leuke avond 😉   ( 775)
Gert-Jan (Haren) -- 01-08-2012 22:47
  Re : Heerlijk zo'n atmosfeer!  
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 01-08-2012 22:48
Ja leuk!!   ( 644)
Bas (Nijmegen) -- 01-08-2012 22:51
Mooi zo!   ( 611)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 01-08-2012 22:50
  ook weer buien vlak langs de kust  
Eric, Rotterdam -- 01-08-2012 22:52
Gaat hier lekker los.   ( 672)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 01-08-2012 22:54
Re : Gaat hier lekker los.   ( 624)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 01-08-2012 22:55
Re : Gaat hier lekker los.   ( 591)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 01-08-2012 22:57
Re : Gaat hier lekker los.   ( 567)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 01-08-2012 22:58
Onweer neemt nu duidelijk af.   ( 554)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 01-08-2012 23:04
Re : Onweer neemt nu duidelijk af.   ( 560)
Eric, Rotterdam -- 01-08-2012 23:09
Re : Gaat hier lekker los.   ( 553)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 01-08-2012 23:11
  flinke shelf richting het zuiden!  
Eric, Rotterdam -- 01-08-2012 23:12
Re : flinke shelf richting het zuiden!   ( 569)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 01-08-2012 23:14