Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden

Bericht van: Jorrit (Amsterdam / Diever) , 13-01-2013 00:09 

020 en 010 doen niks voor elkaar onder vwb sneeuwkansen, maar dan wel ergens in het rechterrijtje 😀
Nah, heb niet de indruk dat die paar km2 opgespoten vlakte iets uitmaken. Laat m de hele Randstad maar ff van de kaart vegen 😀
All work and no play makes Jack a dull boy

Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 1197)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 12-01-2013 23:52
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 779)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 13-01-2013 00:01
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 724)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-01-2013 00:05
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 668)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 13-01-2013 00:06
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 550)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-01-2013 00:32
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 590)
Johannes (Den Helder) -- 13-01-2013 00:48
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 665)
Robin (Spijkenisse) -- 13-01-2013 00:06
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 620)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 13-01-2013 00:09
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 605)
Robin (Spijkenisse) -- 13-01-2013 00:13
Yep, Ernest zit deze kaart nu vast af te kluiven   ( 1280)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 00:20
Zie Zuid-Limburg... De vloek achtervolgd ons!   ( 746)
Philippe (Maastricht, Nederland) -- 13-01-2013 00:23
  achtervolgT 😉  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 13-01-2013 00:24
Re : Zie Zuid-Limburg... De vloek achtervolgd ons!   ( 552)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 13-01-2013 01:11
Re : Yep, Ernest zit deze kaart nu vast af te kluiven   ( 656)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 13-01-2013 00:25
Ach, wij hebben vast meer plezier van de restjus   ( 604)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 00:28
Re : Yep, Ernest zit deze kaart nu vast af te kluiven   ( 593)
Robin (Spijkenisse) -- 13-01-2013 00:29
Wanneer je het weer vanaf je jeugd volgt ga je vanzelf   ( 509)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 01:16
  Zie ik daar een gaatje in Leiden?  
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-01-2013 00:31
Toevallig die éne micropixel? Arme Sjoerd...   ( 568)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 13-01-2013 00:33
  Nee, t is Haarlem  
Wim (Oudewater) -- 13-01-2013 00:38
Bewolking nog behoorlijk ver weg   ( 644)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 13-01-2013 00:11
Bij Bremen   ( 685)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 13-01-2013 00:14
Re : Vannacht al kans op lichte (mot)sneeuw in het noorden   ( 573)
Johannus (Oostburg) -- 13-01-2013 00:27