Sneeuwbommetje voor Den Haag maandagochtend.

Bericht van: Herman (Overloon) , 13-01-2013 00:35 




Sneeuwbommetje voor Den Haag maandagochtend.   ( 1681)
Herman (Overloon) -- 13-01-2013 00:35
  Nu knijpt Chris 'm vast helemáál... 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 13-01-2013 00:59
Ja, en om 7.00 uur neemt hij de trein naar Amsterdam voor   ( 797)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 01:08
25 cm lijkt me inderdaad onmogelijk 😉   ( 650)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 13-01-2013 02:34
Ik zet mn sneeuwschep vast klaar jongens, dank voor de   ( 602)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 13-01-2013 08:19
Laat maar komen 🙂   ( 1092)
Anthony (Rotterdam) -- 13-01-2013 00:59
Sneeuw dinsdag nu toch wat NO-elijker?   ( 1077)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 13-01-2013 01:08
Re : Sneeuw dinsdag nu toch wat NO-elijker?   ( 772)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 13-01-2013 01:24
Re : Sneeuw dinsdag nu toch wat NO-elijker?   ( 699)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 13-01-2013 01:25
Re : Sneeuw dinsdag nu toch wat NO-elijker?   ( 781)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 13-01-2013 01:26